Hoe kunnen we u helpen?

De helpdesk van EM-Cultuur biedt no-nonsense service, die bijna spreekwoordelijk is geworden. Voor vragen of advies mag je altijd bellen, mailen, of live met ons chatten. Langskomen op ons kantoor kan natuurlijk ook en vinden we leuk. We zijn gevestigd in hartje Amsterdam, op steenworp afstand van het Centraal Station.

w

ALTIJD BEREIKBAAR

Voor vragen of advies zijn we tijdens kantooruren altijd bereikbaar via telefoon, e-mail of live chat en daarbuiten via e-mail en de support pagina. Neem contact met ons op!

CULTUUR

We weten als geen ander wat er speelt bij culturele organisaties, en waar jullie hard voor werken. We zijn voor heel veel organisaties de meest constante marketing-factor.

MISSIE

Onze missie is dat onze klanten optimaal gebruik maken van onze tools, om zoveel mogelijk bezoekers naar de voorstelling, tentoonstelling of het concert te krijgen.

Ervaar de meerwaarde van de ongeëvenaarde EM-Cultuur helpdesk!

“De helpdesk kenmerkt zich door snel en servicegericht handelen.”

Bianca

Zuiderzeemuseum

“De service van EM-Cultuur is altijd heel erg goed, fijn om mee samen te werken!”

Jurre

Rode Hoed

“Professionele en  goede hulp en advies van de deskundige medewerkers!”

Marjan

Zeeuws Archief

Gebruikers van de EM-diensten genieten van de ongeëvenaarde ondersteuning van onze helpdesk. Wij zien graag dat je onze diensten optimaal gebruikt. Daarom nemen we je vanaf het begin bij de hand. We inventariseren je wensen en zorgen dan samen voor een optimale inrichting. Maar voortschrijdend inzicht is ‘our middle name’. Dus ook na een maand, 1 jaar, 5 jaar of 10 jaar mag je ons contacten voor ondersteuning, en een oprecht advies.

Voor alle vragen en wensen zijn we bereikbaar via telefoon, e-mail en chat. Onze responstijd is snel, zoals het hoort, en we weten altijd wie je bent en wat je doet. De helpdesk-service is “inclusief”, maar als je extra wensen hebt vervullen we die ook graag…

MailingLijst is een zeer overzichtelijk en handig programma. Onze nieuwsbrief ziet er op alle devices goed uit. De helpdesk is uiterst hulpvaardig en heeft binnen no-time je vragen beantwoord!

Ingrid Wissink

Marketeer, Toneelgroep Maastricht

Wat kunnen we voor ELKAAR betekenen?

We maken graag kennis en onderzoeken dan samen de mogelijkheden.
Laat je gegevens achter via de contactpagina, en we nemen snel contact op.