De koppeling tussen AdreZ en MailingLijst is nu beter dan ooit! Synchroniseer de gegevens en versterk beide systemen, daarnaast heb je alle gegevens zo op één plek. Zo leer je je relaties/klanten nog beter kennen!

Maak selecties in AdreZ om die vervolgens direct te kunnen mailen met MailingLijst. Via MailingLijst verstuur je bijvoorbeeld een nieuwsbrief. In AdreZ zie je dan weer precies terug wie de nieuwsbrief allemaal heeft ontvangen, en of de ontvanger de nieuwsbrief ook heeft geopend en geklikt. Ook zie je direct in AdreZ als een e-mailadres is gebounced, zodat je het e-mailadres in AdreZ kunt aanpassen. 

 Van AdreZ naar MailingLijst
In AdreZ hou je allerlei belangrijke relaties bij die je verrijkt met informatie. Deze contacten wil je ook eenvoudig op de hoogte kunnen houden van het laatste nieuws, of ze een uitnodiging sturen voor een nieuwe voorstelling of tentoonstelling. Met AdreZ en MailingLijst is dit super eenvoudig.

Maak de selectie in AdreZ en gebruik deze selectie direct als doelgroep in MailingLijst, dus zonder te exporteren/importeren met Excel. Uiteraard krijg je uit AdreZ ook gegevens mee zoals de naam en organisatie zodat je de mailing in MailingLijst kunt personaliseren.

Van MailingLijst naar AdreZ
Zodra de mailing is verzonden krijg je een aantal gegevens terug in AdreZ, zoals wie welke mailing heeft ontvangen. Ook zie je in AdreZ bij het Marketing-tab van een contactpersoon of de mailing is geopend en of er in de mailing is geklikt. Zo verrijk je je AdreZ-bestand dus met marketing informatie uit MailingLijst. Uiteraard kan je hier ook weer selecties op maken en eventueel combineren met bestaande selectiecodes.

Daarnaast krijg je in AdreZ ook een seintje als een e-mailadres is gebounced. Dit kan je vervolgens weer checken en eventueel corrigeren. Zo hou je het bestand in AdreZ altijd actueel!

Formulieren
Het blijft hier niet bij, want er zijn nog meer mogelijkheden! Naast standaard statistieken die MailingLijst terug geeft aan AdreZ zou je, bijvoorbeeld bij een uitnodiging, nog meer gegevens van de ontvanger kunnen binnen halen in AdreZ.

Voorbeeld: je mailt realties in AdreZ met de vraag of ze naar de opening komen, met hoeveel personen en of ze ook blijven eten.

Al deze informatie die men invult in een online formulier (Google Forms, Typeform, Formdesk etc.) kunnen we ook weer binnenhalen in AdreZ. Zodat je hier ook weer op kunt selecteren en vervolgacties kunt bedenken.

Alle voordelen op een rijtje
Kort samenvattend biedt een koppeling de volgende voordelen:
 Bespaart je tijd
 Up 2 date en volledig beeld van je klant (meer data in AdreZ)
 Beter kunnen segmenteren
 Je contacten persoonlijk en gerichter benaderen
 Automatisch verwerken van afmeldingen
 Automatisch verwerken van bounce

Meer informatie?
Wil je meer weten over de mogelijkheden? Of wil je weten wat een koppeling tussen e-mailmarketing en CRM voor jouw orgajisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op, en we bespreken graag de mogelijkheden met je!